تعمیر لنز کانن Canon EF 70-200 F2.8L IS III USM

تعمیر لنز کانن
Canon EF 70-200 F2.8L IS III USM
تعمیر لنز کانن Canon EF 70-200 F2.8L IS III USM در نمایندگی تعمیر دوربین کانن به مدیریت عمران قاسمی – تلفن تماس مستقیم از سراسر ایران 1438 ( بدون کد )

لنز کانن Canon EF 70-200 F2.8L IS III USM سومین نسخه از لنز های حرفه ای تله فتو متوسط است که از سوی کمپانی کانن روانه بازار می شود. نسخه Mark III این لنز دارای طراحی اپتیکال مشابه با مدل های پیش از آن می باشد اما در هر صورت در این مدل جدید از یک کوتینگ محافظ مخصوص برای از بین بردن حالت های لنز فلیر و حالت روح شدگی ؛ استفاده شده است .

همچنین استفاده از پوشش فلورین بر عدسی اصلی این لنز موجب شده است تا به جا ماندن اثر انگشت و تاثیر رطوبت بر عدسی ابتدایی و انتهایی لنز ؛ به کمترین مقدار ممکن کاهش پیدا کند . سیستم IS این لنز قادر است تا لرزش های تصویر را به میزان سه و نیم استاپ کاهش دهد .

این لنز در درون بدنه خود دارای 5 المنت UD و 1 المنت فلوریت به همراه یک دیافراگم مدور است . حداقل فاصله فوکوس دهی این لنز 2/1 متر بیان شده است .

ویژگی های اصلی لنز کانن Canon EF 70-200 F2.8L IS III USM
نوع لنز : لنز زوم
فاصله کانونی لنز : 70–200 mm
استابیلایزر تصویر : دارد
نوع مانت لنز : Canon EF
بازترین دهانه دیافراگم : F2.8
بسته ترین حالت دیافراگم : F32
حداقل فاصله فوکوس دهی لنز : 1.20 m
وزن بدنه لنز : 1440 g
طول بدنه لنز : 199 mm

بنا بر اعلام نمایندگی تعمیر دوربین و لنز کانن , لنز جدید کانن  Canon EF 70-200 F2.8L IS III USM یک نسخه به روز رسانی شده از مدل قدیمی تر Mark II استو به حاظ اپتیکال و مکانیکی ؛ تفاوت چندانی با نسخه های قدیمی تر از خود ندارد .

اما درهر صورت این امر بدان معنی نیست که این لنز را نباید مورد توجه قرار داد . کارشناسان مرکز تعمیر دوربین و لنز کانن بر این باورند که تمامی نسخه های تولید شده از مجموعه لنز های Canon EF 70-200mm F2.8 ؛ محبوبترین لنز های عکاسی موجود در بازار بوده و با برخورداری از یک طراحی پیچیده و دشوار هنوز هم سطح بالایی از فناوری تولید لنز را به خود اختصاص می دهند .

کیفیت تصویر

در ساختار اپتیکال خود ؛ لنز کانن مدل EF 70-200mm f/2.8L IS III USM دارای 23 عدسی در 19 گروه است. مجموعه این عدسی‌ها موجب می شوند تا در این لنز تصاویر شارپ تری به دست آمده و با استفاده از این فناوری تعداد خطاهای اپتیکال لنز به حداقل کاهش داده شده اند .

علاوه بر این استفاده از کوتینگ های مخصوص و جدید آنتی اسفیر موجب شده است تا حالت های روح و فلیر در این لنز به کمترین حد ممکن کاهش پیدا کنند.

استابیلایزر اپتیکال موجود در این لنز قادر است تا لرزش تصاویر  را تا 3.5 استاپ کاهش می‌دهد و به افزایش جزئیات درونی تصویر و شارپ تر شدن آن‌ها کمک کند.

کمپانی Canon  دو حالت مختلف را برای فعال کردن لرزشگیر این لنز در نظر گرفته است و با توجه به شرایط موجود در زمان عکاسی ، هر یک از این حالت ها را می توان انتخاب نمود .موتور فوکوس رینگی این لنز از نوع Ultrasonic Motor  بوده و حالتی از اتوفوکوس  بسیار دقیق، سریع و بدون صدا را در تمامی فواصل کانونی موجود در لنز ؛ ارایه می دهد .


مقاومت در برابر شرایط محیطی

این لنز به سبب  طراحی  منحصر به فرد بکار رفته در ساخت   آن، از حالت مهر و موم در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد، برخوردار گردیده  و در محیط‌های خاک آلود، مرطوب و شرجی براحتی می‌توان از آن استفاده نمود از بابت نفوذ ذرات ریز به داخل این لنز ,  نگرانی‌ای نداشت.

 این ویژگی منحصر به فرد در طراحی  لنز EF 70-200mm f/2.8L IS III USM  باعث شده است تا در تمامی شرایط چالش بر انگیز عکاسی ؛ به راحتی بتوان از آن استفاده نمود . . برخورداری از لرزشگیر از مزایای دیگر این لنز به حساب می‌آید و به ارزش خرید آن افزوده است اما با توجه به قیمت بالای این محصول، شاید بد نباشد که محصولات مشابه دیگر را نیز بررسی و با توجه به نیازتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.


 تعمیر لنز  کانن EF 70-200mm f/2.8L IS III USM از جمله خدمات حرفه ای مرکز تعمیر دوربین و لنز  در بخش تعمیرات لنز کانن  در ایران است و تمامی خدمات تعمیری ارایه شده برای این لنز ؛ از ضمانت سه ماهه نمایندگی تعمیر دوربین و لنز کانن برخوردار است . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مرکز تماس نمایندگی کانن به شماره 1438 ؛ تماس حاصل نمایید.